پارکینگ‌های آتی : تغییراتی شگرف در عصر خرید خودرو فروش خودروهای خودران

چهارشنبه 22 شهريور 1396
0:00
Hansson Craven

اما طراحان شهری باید آن نیازها را روز جاری در طرح‌های خود پیش‌بینی نمایند . تجهیز کردن یک ساختمان پارکینگ برای یک واحد مسکونی یا فروشگاهی در حالتی‌که توسعه‌دهندگان به‌خوبی نیازمندی‌های آن را پیش‌بینی نکرده باشند ناممکن است . سطح ها ممکن است کاملاً صاف باشند . شیب‌ها می بایست کوتاه و نسبتاً با زاویه‌ی بسیار باشند یا این که در گوشه‌های ساختمان‌ها به‌صورت مارپیچی تهیه و تنظیم شده باشند . سقف‌ها می بایست به‌قدری بلند باشند که استفاده‌های آینده را عملی سازند , که احتمال دارد هزینه‌ها را در این بازه‌ی وقتی افزایش دهد البته از هزینه‌های مرمت در آتی قطعاً می‌کاهد . پباده سازی دور و بر به‌نحوی که نوروفروغ در مرکز طبقات پارکینگ به اندازه‌ی کافی مکان را پر‌نور ساخته باشد , اجازه‌ی اضافه کردن واحدهای داخلی در آینده را خواهد داد . در توسعه‌ی شهر نشویل , احتمالات ذکر شده مواردی می باشند که در حال نظارت و توجه می‌باشند .

برایان رایت می گوید : &# خودرو فروش اقساطي ; نحوه‌ی ایجاد فضاها هم اهمیت پیدا می کند . زمانی‌که شما با یک ساختمان درست شده روبرو می باشید , مجال مناسبی است که آن را تجهیز نمایید . حتی در حالتی که در وضعیت مناسبی باشد می توانید جلوه‌های بصری زیباتری نیز در اجتماعی که دیده می‌شود به آن ببخشید . ”

استدلال ها و دیدگاه‌ها در امر فناوری خودران اکثر زمان ها می تواند بر روی فناوری خودران به خودی خود تمرکز نماید یا حول تغییراتی که محیط عبور و مرور به آن تهیدست است تا عملکردهای خودران در آن فعال شوند , باشد . البته تغییرات در شکل پارکینگ‌ها تلنگری است که توفیق فناوری رانندگی خودران در تراز وسیع ملی بدون آن حاصل نمی‌شود و خویش نقش گزینش کننده‌ای در میزان توسعه‌ی یک اجتماع در آتی خواهد داشت .

در حین چند ده سال , برای اولین دفعه است که خرید خودرو فروش خودروها در برنامه‌ریزی های شهرهای نام برده به‌حساب آمده‌اند و با فناوری خودران , اهمیت در لحاظ به دست آوردن قابلیت‌های خودکار در طراحی بیش از پیش اهمیت یافته است . این مطلب خیر تنها توسط طراحان شهری گزینه توجه قرار گرفته بلکه موردی است که شرکت‌های خرید خودرو فروش خودروساز هم اهمیت آن را فهم و شعور کرده و تصدیق نموده‌اند .


برد استرتز می‌گوید : “ فناوری می‌تواند نگاهی نو از چگونگی کاربری یک شهر به‌دست دهد . در شهر سامرویل , ما میتوانیم ببینیم که چه‌طور همه‌ی بخش‌ها با نیز ترکیب می گردند و چطور پیاده‌سازی فناوری در دنیای حقیقی وواقعی جلوه‌ای خاص به شهر میبخشد . برای فهم چگونگی حل مشکل‌ها این چنینی مرتبط با آینده در یک مرحله محلی , فرصت مناسبی است که از شهر سامرویل بازدیدی به‌عمل آورید . نحوه‌ی ارتباط مردمان با این فناوری‌ها را از نزدیک مشاهده کنید تا پتانسیل قوی کارآمدی آن را درک کنید . ”



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو سنگین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]